Nivell actual: 21

Qui soc?

Sòc en Marc Creus Muncunill i tinc 23 anys.

Actualment estic estudiant enginyeria industrial, sóc propietari del bar la Teixonera amb dos socis més i m'encanta jugar el Poker i al rugby.


Visites

Con la tecnología de Blogger.

Category List

About Me

Kukot poker
Ver todo mi perfil
lunes, 24 de enero de 2011
Després de l’entrada en que anunciava que anava pel SN anem a fer una entrada una mica més seriosa. La qüestió és que ja porto 10 dies jugant Stars NL50 i porto uns pèssims 3600 VPP, estar clar que si fos un més normal i corrent la cosa no aniria malament, és més, aniria a més ritme que el que toca, ja que recordo que haig de fer uns 8500 al mes. El problema és que som gener, exàmens, i em vaig decidir al dia 11... Quina merda, no m’hagués pogut decidir el dia 31/12/2010 quan anava mig tou per allà a la Teixonera....
En fi, ara ja soms dins i la única solució es cardar-hi 5 collons el que queda de mes, comptant que seran uns 7 dies jugables haig de fer uns 700 VPP al dia... pff que xungu... això és el doble del que faig normalment...  Un tema a favor és que fa 2 dies que estic jugant a 12 taules a l’hora, el problema és que no sóc capaç de jugar més d’una hora i mitja seguida sense perdre el nivell de concentració i començar a perdre spots per jugar desconcentrat. Estic aprenent que el nivell de concentració afecta moltíssim als guanys/pèrdues, estar jugar a un nivell de concentració més baix durant 15 o 20 minuts a 12 taules et pot suposar perdre 50$, 70$ o 100$ jugant a NL50 per tant cal estar a tope durant tot el rato que jugues, analitzar correctament els números dels rivals per fixar rang pre-flop adequats i accions post-flop correctes.
També cal dir que he tingut un inici bastant dolent, m’he fotut una patacada de 30 buy-ins, amb EV inclosa. Els que la toquen fort diuen que quan tens males ratxes és quan has de tornar a estudiar per millorar el teu joc, buscar els teus errors al holdem manager i sobretot millorar-los. Jo així ho vaig fer, vaig repesar per sobre l’estratègia EP20 nivell universitat de EducaPoker (una passada) i ràpidament vaig veure que cometia molts errors post-flop, com no fer mai check-raise contra rivals semi-loose amb flops coordinats amb més de 4 outs, tampoc jugava correctament contra fishes (algun dia publicaré una entrada de com jugar contra fishes, penso que és molt interessant). Com a curiositat també vaig veure al Holde'm Manager que tenia pèrdues amb mans prèmium com AQs, AKo... Cagum la variància dels collons, sort que tot això mica en mica m’ho encirant tornant.
Després d’aquesta repassada les coses han començat anar millor can Stars i començo a fer sessions amb EV+.

Benu, ja no m’enrotllo més. La pròxima entrada abans de acabar el gener us explicaré com em va als satèl·lits pel Sunday Million, penso que és com la peixera aquella que tenen els restaurants de categoria plena de suculentes llagostes a punt per donar-te els seus dinerons en forma d’esperances de guanyar un Sunday Million, jugant totalment fora de banca... Aig... si el problema es que ho se per experiència...
Uff, quin llamp d’entrada m’ha sortit avui... això si que no ho llegirà ningú...

0 comentarios: