Nivell actual: 21

Qui soc?

Sòc en Marc Creus Muncunill i tinc 23 anys.

Actualment estic estudiant enginyeria industrial, sóc propietari del bar la Teixonera amb dos socis més i m'encanta jugar el Poker i al rugby.


Visites

Con la tecnología de Blogger.

Category List

About Me

Kukot poker
Ver todo mi perfil
jueves, 13 de enero de 2011

Benu ja torno a ser aquí per explicar-vos com ha anat aquests primers dies de l’any.
La veritat és que van començar molt bé, vaig tenir una augment de la meva banca que m’ha permès començar a jugar còmodament a NL50 a Stars i NL40/NL50 a Unibet.

En vista que les coses anaven tant bé i mirant un dia el foro de Poker-Red vaig veure que molta gent tenia intenció de fer-se Supernova aquest any (Supernova és el segon status més alt de PokerStars, cal obtenir 100.000 VPP per assolir-lo), bé doncs vaig posar-me a fer les meus calculs i he vist que jo també o podria intentar. El que passa és que a mi intentar les coses no em mola gaire, o les faig o no les faig però matar-me un pilor d’hores per deixar-ho a mitjes passo així que he decidit:

QUE EM FARE SUPERNOVA!!!

Si si... no he pa’ broma... i com ho faras això Marc? pensarà algú, be doncs alla vamos:

Per fer-te Supernova has de fer 100.000 VPP en tot l’any, això vol dir uns 273 VPP/dia, ara tindrem amb compte que pel bar i l’uni no podré jugar tots els dies per tant només podré jugar uns 5 de 7 dies que te la setmana així doncs son uns 21 dies al més, 260 dies l’any... per tant 384 VPP al dia...cagum Judes... això ja costarà més!
Doncs sí, costarà i molt... perquè a més ja he perdut 12 dies de gener.
Ja que hi érem he comptat una mica més i això significa unes 400mil mans jugant NL50. Quina és la complicació més gran de tot aixó? Jugar aquestes mans, aguantar les males ratxes, les emprenyamentes i acabar en positiu...
Aigh... i perquè ho fas tot aixó? Doncs perquè entre bonos i osties que et donen els de PokerStars et suposa prop de 5000$... AAAAAHHH MAJETE això ja canvia eeehhh!

De moment ja porto 1449 VPP i porto 4 dies jugant a tope vaig a un ritme molt justet... quant acabi exàmens i tot plegat i cardaré una mica més de canya. També cal dir que de moment m’estic emportant pals per tot arreu... i ara mateix vaig -147.79$... CAGUM JUDES... esperem que sigui variància i que poc a poc tot plegat es posi a lloc...

Que llarg es cardarà tot plegat però es qui ens coneix ja ho sap... quant els de la Teixonera se’ns carda una cosa entra sella i sella agafat-hi fort...

Bon cap de setmana i recordeu no sempre corre més qui té les cames més llargues...

0 comentarios: