Nivell actual: 21

Qui soc?

Sòc en Marc Creus Muncunill i tinc 23 anys.

Actualment estic estudiant enginyeria industrial, sóc propietari del bar la Teixonera amb dos socis més i m'encanta jugar el Poker i al rugby.


Visites

Con la tecnología de Blogger.

Category List

About Me

Kukot poker
Ver todo mi perfil
lunes, 3 de enero de 2011

Benu, ja som 2011 i com que “lo prometido es deuda” aquí baix amb la primera entrada al meu blog.

Mirant enrere, el 2010 ha estat un bon any pokeristic, m’he atrevit a jugar petits tornejos en viu, gracies a EDUCAPOKER he començat a aprendre a jugar SSS (Short Stack Strategy) i agafar-me més enserio tot el tema d’aprendre a jugar a poker. A sobre, per colminar l’any va i punxu un premi per mi gegant a Stars, guanyo un de 2.75$ i m’emporto més de 2000$ cap a la saca, per passar un bon Nadal i tenir banca per començar a provar coses de cara el 2011.

Com a objectiu del 2011 el divideixo en 2 trams, primer fins a exàmens de Juny, on vull arribar a nivell Licenciado de Educa, he fet els meus càlcul hi em resulta pràcticament impossible fer-ho jugant a Unibet (sala on jugo actualment) a NL20, per la poca quantitat de mans/h que puc fer allà, per tant m’haig de plantejar fer un salt a NL40 i NL50 per generar més rake i a veure que passa, o jugar a més d’una sala que em dongui EducaPuntos, és una pena que no ho pugui fer a Stars, jo crec que ja hi hauria arribat, amb el TableNinja i la quantitat de tràfic a la sala és pot jugar x5 mans/h més que a Unibet.
El que caldrà veure també es com va tot el tema dels guanys, ja que si tinc molt guanys (cosa que actualment no passa) podre pujar de nivell, per contra si tinc moltes pèrdues haure de baixar de nivell, cosa que seria com una mica fracàs.

Per tant, objectiu del 2011.1: Nivell Licenciado.

Bé, aquí mica en mica us aniré explicant tot el que faig al mon del poker, hi haurà articles per gent que ja sapiga una mica com va l’assunto, articles per gent que s’ho comenci a prendre enserio i articles per la gent que ja s’ho pren enserio i hem pugui ajudar.

Per avui rés més, el pròxim article us explicaré una de les gamblejades més grans que he fet, guanyant quasi 800$ en pocs dies i jugar el primer Sunday Million de l’any i de la meva carrera pokeristica.

0 comentarios: