Nivell actual: 21

Qui soc?

Sòc en Marc Creus Muncunill i tinc 23 anys.

Actualment estic estudiant enginyeria industrial, sóc propietari del bar la Teixonera amb dos socis més i m'encanta jugar el Poker i al rugby.


Visites

Con la tecnología de Blogger.

Category List

About Me

Kukot poker
Ver todo mi perfil
jueves, 9 de junio de 2011

Vaya merda de setmana... fins ahir a la nit!

Quan ja hem tornava a quedar sense coses que explicar va i arriba aquesta merda de setmana.
Anem per pams:

Off poker 1: Exàmens de merda: La setmana passada quatre exàmens, mentalment i físicament duríssim, de les pitjors setmanes de l’any, però bé, això ja se sabia amb antelació, les setmanes d’exàmens sempre són horroroses, sort que compartir hores d’estudi amb en Peke sempre mola, entre els dos hem anat fent aquest camí tan llarg fins a 5é d’EI, sempre que fa falta ens donem suport moral i tenir companys així mola bastant. Passats els quatre exàmens semblava que les coses podien anar bé, doncs ja que estem amb mode uni: ON farem com en Costa de materials: Creus que t’han anat bé els examens?...DONCS NOOO! Aquest dimarts 3 notes, 3 suspesos, tots arran de pal com sempre... Toma bad beat... En fi doncs que hem el rallassu posat a estudiar una altre cosa que tampoc va anar massa bé.



Off poker 2: Indignat: Avui he anat a revisió d’uns dels exàmens que hem van suspendre, el més fàcil, la típica assignatura de merda que ningú suspèn, només pardillus com jo... Bé doncs se m’han rigut a la cara i pixat a la boca tal com diu Mohamet Jordi a La Competència, i és que hi havia un exercici sense corregir i no se l’han  ni mirat, técollons, abans d’entrar a revisió els he sentit parlar que no canviarien la nota a ningú a no fos un error al suma o així... A vegades penso que els professor no havien estat mai estudiants, que se’ls en refot la nostra opinió... Avui m’he sentit realment malament, perquè si alguna cosa no puc suportar són les injustícies i que algú es cregui superior a un altre, a sota terra a tots sens menjaran els cucs, pots ser el millor del mon amb alguna cosa però per això no has de mirar a ningú per sobre l’ombro perquè aquella persona que mires per sobre l’ombro et dona dos mil voltes amb moltes altres coses... una mica d’humilitat si us plau que el cap i a la fi soc jo el que t’estic pagant perquè m’ensenyis els teus merda coneixements.

Bé, ja estic més desfogat...
I ara el millor de tot:

Poker: Ahir amb la indignació a sobre vaig obrir-me un torneig per passar l’estona com sempre, musiqueta, videos de pokerSP (pagina molt recomanable si saps una mica de que va l’assumpte) una sola taula i poker sense estrès. El torneig era de $3,3 amb taules de 6 jugadors, els que més m’agraden a mi i a la modalitat que jugo a cash. Doncs vinga, com sempre el meu objectiu era ser el màxim agressiu possible, a l’altura de la demència contra jugador molt loose post flop, i és que a PS hi ha un munt de jugadors que juguen per passar el l’estona i ho fan realment malament, paga pre-flop i al flop amb merda per tirar-se al turn, ser molt agresiu contra aquest jugadors fent ROL (raise over limp) pre-flop i ½ pot al flop i 2/3 de pot al turn els aconseguirem treure moltes fitxes en cada moviment, n’hi ha de tant fishes que fins i tot els hi pots fer ½ pot, ½ pot i over-bet al river perquè foldegin les seves merda mans i els seus projectes fallits, no es necessari tenir ni cartes ni lligar per treure punts a aquest fishes.
Doncs mira, mica en mica anar jugant agressiu i evidentment amb la sort que cal tenir pre-flop als tornejos va i arribo a la taula final. Un jugador molt fish proposa pacte, jo dic que no, hi havia dos jugador que ja els hi tenia l’etiqueta verda i sabia que amb la pressió dels salts de premis (100$ per cada posició...neu ni do)  cometria molts errors, doncs així va ser... al final vaig arribat al HU amb un jugador Belga bastant bo, pràcticament igual de fitxes, ell en tenia una mica més que jo, així doncs que decidim pactar i apa $900 per ell i $842 tracatraques per mi!! OOOOLLEEEE, passat a € no són tants però mola bastant igualment.
Així doncs meitat per el bankroll, meitat per gaudir una mica i que més vull... el final la variància m’ha tornat el que hem devia!


Algun dia faré una entrada comentant algunes mans interessant del torneig, n’hi ha una que es per flipar, un fish em paga un farol increïble amb carta alta 9!!!

0 comentarios: