Nivell actual: 21

Qui soc?

Sòc en Marc Creus Muncunill i tinc 23 anys.

Actualment estic estudiant enginyeria industrial, sóc propietari del bar la Teixonera amb dos socis més i m'encanta jugar el Poker i al rugby.


Visites

Con la tecnología de Blogger.

Category List

About Me

Kukot poker
Ver todo mi perfil
miércoles, 25 de mayo de 2011

Avui me donat compte que ja porto 20 dies sense escriure per aquí! Fa dies que vaig pensant, has d’escriure algú al blog, però no se què...

En tots aquest 20 dies pràcticament no he jugat al poker... i si ho he fet no m’ha anat massa bé. He jugat 2 tornejos de les SCOOP, un eliminat a la primera mà, sí sí a la primera, no es la primera vegada que hem passa jugar un torneig que en tinc moltes ganes i marxa a la primera mà. El Sunday Million de $5M GRD em van eliminar a la primera mà Overpair vs set al flop. Al segon de les SCOOP la cosa anava molt bé, estava per sobre de la mitjana amb 60BB aproximadament quan em reparteixen QQ, un fish fa OR des de UTG, 3 bet x3, flop 63T, el fish bet de cara i jo overbet all-in perquè pagui em merda (és un fish) i mira si paga em merda que em paga amb A6, com sempre lliga l’A al turn i em quedo amb 15BB, la següent mà open push amb AQ per perdre un flip contra 66. Un torneig que m’ho estava passant bé i sen va a la merda així.

En cash m’estic adaptant a NL10, no es gaire difícil baixant de NL20, hi ha molts més fishes, molt més, molt i molts més, com a mínim un per taula. Però la variància em segueix donant pel sac, a sobre no tinc masses ganes de jugar i no aconsegueixo concentrar-me. Estic perdent molt all-in pre-flop, això és una merda però es que me trobat AQ vs KK com 10 vegades...  en fi, suposo que tot això ja m’ho aniran tornant, però porto tot l’any dient això.

L’altre merda és que tinc exàmens, amb aquesta calor impossible concentrar-se i estudiar una estona decent i ho haig de fer perquè vull acabar la carrera el més aviat possible, per anar bé l’any vinent. Tinc moltes ganes de ser Enginyer Industrial... tinc companys que varem començar junts i ja ho son, això pica i molt!

A partir del Juliol tot serà diferent, segurament recuperaré la motivació per el poker, hem llegiré el llibre d’en Negrearu que és una autentica passada però ara no tinc temps, La metalidad del jugador de poker que també es molt recomanable, inclús fora de poker.

Apa! ja he tornat a escriure! Ara a estudiar una estona que ja toca!

0 comentarios: