Nivell actual: 21

Qui soc?

Sòc en Marc Creus Muncunill i tinc 23 anys.

Actualment estic estudiant enginyeria industrial, sóc propietari del bar la Teixonera amb dos socis més i m'encanta jugar el Poker i al rugby.


Visites

Con la tecnología de Blogger.

Category List

About Me

Kukot poker
Ver todo mi perfil
jueves, 31 de marzo de 2011
Com he dit començare a actualitzar més sobint el blog. 

Aquest final de Març a estat horrible, he començat a perdre a NL20 a Cara de Poker i a sobre només he fet un ITM als putus tornejos d'Stars... Ni tan sols he guanyat un satellit pel Sunday Million ni per el Sunday Warm-up ni per el Sunday Collons, en fi, tot mal últimament. He decidit apartar aquest tipus de tornejos fins que la cosa no canvii, un dels objectiu que tinc quant arribi a “Diplomado” es estudiar tota l’estratègia Sit and Go per intentar fer algun repte ben parit de cara el 2012... però tot això encara queda molt lluny!

Així doncs m’he disposat a tornar a estudiar EP35, aquest cop no tant com a repassar els articles sinó més a repassar el meu joc, revisant una mostra de mans i observant els possibles errors (que n’hi han molts).
Primer m’he adonat (gracies a en Sedvory i a companys de Educapoker) que estic jugant massa loose (obrint amb masses mans) a les últimes posicions i 3betejant (repujant) massa des de les cegues. Això té fàcil solució: reduir el nombre te taules que jugo i parar mes atenció als rivals i a les taules de l’estratègia. 
 El segon problema important és aquest:

Això tant ascaròs es la meva gràfica al turn... com podeu apreciar jugo de pena al turn. Defet crec que utilitzant una estrategia Short Stack i Midd Stack (amb poques cegues grans) al joc al turn és el més complex ja que al river normalment estarem all-in o només hi haurem arribat si juguem contra fishes i al flop tindrem bastantes dades del tipus de rival i apostarem en conseqüència. Al joc el turn es complica hem, d'evaluar la força de la mà així com l'SPR i la relació PME/PER si ens aposten de cara i tot això relacionar-ho amb el tipus de rival. Tot això només s’arregla coneixent molt bé tots els conceptes i observant centenars de mans... Així que ja veieu que tinc feina.

En fi, anirem intentant millorar mica en mica... me’n vaig a treballar a La Teixonera tota la tarda, allà la majoria de gent no sap ni que és el Texas Holde'm i els que ho saben no volen ni sentir a parla de les pot odds ;)!

0 comentarios: