Nivell actual: 21

Qui soc?

Sòc en Marc Creus Muncunill i tinc 23 anys.

Actualment estic estudiant enginyeria industrial, sóc propietari del bar la Teixonera amb dos socis més i m'encanta jugar el Poker i al rugby.


Visites

Con la tecnología de Blogger.

Category List

About Me

Kukot poker
Ver todo mi perfil
martes, 29 de marzo de 2011
Benu, ja veieu que he canviat una mica el "look" del blog. M’ha costat més temps del que volia i a sobre encara no m’agrada, cada dia soc més freak i ara ja hem dedico a baixar-me programes per editar el blog, crackejar-los etc...

No tinc gaire paciència i em posa una mica nerviós... ja ho veieu...
 
Per parlar una mica de poker, dir que últimament no hem va massa bé als tornejos, el diumenge passat vaig fer 65º al 5+R de PS, vaig anar a dormir a 2/4 de 6 per 100$ i pico... però benu, haguessin pogut ser 8K$... Al cash estic bastant content, els meus números semblen bastant bons i la veritat es que m’agrada bastant jugar EP35, també he aconseguit desbloquejar el Nivell 20 de Educapoker però encara no m’he llegit els articles, semblen força interassant, son els últims nivell abans de Licenciado i es comença a notar el canvi.

Per avui res més, la setmana que bé penjo grafica de 20K mans i els stats. 

Per cert, ara que he canviat l'aspecte del blog molt posiblement actualitzi més subint, esperem que almenys un cop per setmana.

0 comentarios: