Nivell actual: 21

Qui soc?

Sòc en Marc Creus Muncunill i tinc 23 anys.

Actualment estic estudiant enginyeria industrial, sóc propietari del bar la Teixonera amb dos socis més i m'encanta jugar el Poker i al rugby.


Visites

Con la tecnología de Blogger.

Category List

About Me

Kukot poker
Ver todo mi perfil
viernes, 15 de abril de 2011

Bones nois! Faig una entrada perquè vaig dir que en faria una cada setmana i clar, la setmana s’acaba i encara no n’he fet cap... Si no he fet cap entrada es perquè no tinc gaire res a explicar ni comentar. Dilluns i dimarts vaig estar sense ordinador, per tant sense poder jugar al poker, però en fi, vaig aprofitar per veure vídeos i repesar una mica amb el netbook (no se si es netbook o notebook o collonsbook o notecollons o netcollons...).

Dimecres era el meu aniversari, 24 anys ja, i per tant tampoc em vaig dedicar a jugar gaire. Ahir m’hi vaig posar mes en serio i res, EV en positiu i els guanys en negatiu com casi tot el que va de mes...
Un tema curiós és que a Cara de Poker es veu que hi ha tota una seria de bots –els bots son “robot”, programes, que juguen el poker- tots tenen pèrdues i els diner que guanyen venen del rakeback de la sala, des de Educapoker hem creat un fil al fòrum per idear una estratègia o unes pautes per guanyar diner fàcilment contra ells i de moment m’estan funcionant de collons. Entre els bots i els fishes –els fishes (peix en anglès) són rivals molt dolents, que juguen masses mans preflop i no les saben jugar postflop, son capaços de fer qualsevol cosa, en prou feines saben les normes del Holdem, només juguen per passar l’estona- les taules de CdP semblen mines que mica en mica anem explotant.

Aquest cap de setmana celebrem el primer aniversari de La Teixonera, com ha passat de ràpid i n’heu ni do com m’ha canviat la vida des de aquell dia. En fi, no puc dir que m’arrepenteixi del que varem fer, però no ho se, ara potser m’ho pensaria més profundament.

Va res més, bon cap de setmana a tothom!

0 comentarios: